Pages

Friday 14 November 2014

kebahagiaan

semoga Allah memberi kebahagiaan di dunia dan di akhirat untuk keluargaku , sahabat-sahabat ku .. Diri ini hanya seorang hamba Allah yang hina da jahil tentang agama sendiri :'( .. kadang-kadang diri ini hanya tertaksub dengan nafsu syaitan .. gelombang dengan dosa .. InshaaAllah , diri ini akan membaiki secepat mungkin .. akhir zaman ni .. banyak dugaan dan malapetaka yang Allah turuni untuk menyedari umat-Nya .. Astaghfirullah al-azim :'( .. diri ini lalai dengan duniawi yang penuh dengan tipu helah manusia untuk merosakkan sesama sendiri .. Ya Allah , diri ini berharap belum terlambat kembali ke jalanMu .. Terima kasih , Cik Abang yang tidak jemu menasihati diri ini agar menjadi anak yang solehah dan taat kepada orang tuaku .. walaupun sejarah diri ini yang tidak lekang dengan dosa .. Cik abang pernah mengatakan sesuatu pada diriku ..

" Sejahat-jahatnya kita , Allah sentiasa mengampuni dosa kita yang lalu tetapi taat kepada-Nya , jangan pernah tinggalkan yang telah diperintahkan oleh-Nya"


"Biarkan masa silam berlalu , biarkan manusia yang membuka aib kita , biarkan mereka buat apa yang mereka suka sehingga puasnya hati mereka yang telah menghina kita dan mengfitnah kita TETAPI jauhkan lah diri kita daripada mereka sedemikian kerana Allah jaga aib kita di akhirat kelak dan satu lagi , golongan manusia ini yang suka membuka aib kita , menghina kita .. sukar dimaafkan kerana kemaafan itu terletak kepada manusia yang telah mereka hina itu "

MashaaAllah :') ..

Semoga kita dijauhkan daripada golongan tersebut .. Amin :)

No comments:

Post a Comment